Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Ddolik - Mage

Goto down 
3 posters
AutorSpráva
Riokai
Anonymný




Ddolik - Mage Empty
OdoslaťPredmet: Ddolik - Mage   Ddolik - Mage Icon_minitimeUt máj 17, 2011 3:50 pm

Ahoj guildo Smile

Rád bych se přidal do kvalitní guildy zaměřené na hardcore PvE.A (jak jistě mnozí vědí) bych rád zdůraznil, že nejsem původním majitelem tohohle účtu, s dolikem se znám osobně. Účet je zabezpečený authenticatorem a nesdílený.
A ještě než začneme tak bych se rád krátce představil Smile
Jmenuji se Jakub.Bydlím v Hradci Králové kde studuji na SPŠE.Mezi mé zaliby patří WoW,basketball, holky a airsoft.

1) meno postavy, class, level + odkaz na armory (Odkaz postujte do code )
Ddolik,Mage, 85,
kód:
http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/ddolik/advanced

2) PVE vs PVP čo ty na to?
Za mě jednoznačně PvE, PvP jsem hrál dřív (ještě na Wotlk) a po čase mě to omrzelo.Ovšem nejsem proti občasnému BG Smile

3) Prečo chceš práve k nám? Odkliaľ si sa dozvedel o Deep Thunder?
Jak jsem psal nahoře.Hledám kvalitní PvE guildu a ne nějáké plácaní se s 9letými dětmi.O Deep Thunder jsem se dozvěděl jednak od Dolika (toho původního Very Happy) a za druhé na Trade chatu v OG.

4) Ak si bol v nejakej inej guilde, prečo si sa rozhodol odísť?
Reflection - málo lidí a tím pádem i málo raidů
ITTP - joinnul jsem kvůli větší četnosti raidů

5) Robí ti problém komunikácia cez Ventrilo?
Bez problému Smile

6) Raidovacie skúsenosti:
Delší dobu jsem hrál na free serveru-čehož lituji od příchodu na offík Very Happy. Tam se mi podařilo sundat všechny v tu dobu nascriptované bosse v ICC, tuším že poslední byla Valithria Dreamwalker.

- Čo si prešiel za raid instancie, na akých killoch si bol?- Wotlk - Naxx,Ulduar,ICC Cata - BoT, BD(Kromě Nefa), To4W