Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Holy priest (xrealm)

Goto down 
2 posters
AutorSpráva
Razztazz
Anonymný




Holy priest (xrealm) Empty
OdoslaťPredmet: Holy priest (xrealm)   Holy priest (xrealm) Icon_minitimeSt jún 29, 2011 12:30 pm


Zdravím guildu Deep Thunder

Jmenuji se Martin, je mi 16 let, bydlím v Kopřivnici. Jsem student SOŠ (obor technické lyceum).

Postava: Razztazzcz, Holy priest (OS zatím nemám)
kód:
http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-blade/Razztazzcz/simple
Main je to od konce května tohoto roku, předtím jsem hrál resto shamana, rerolnul jsem z důvodu vhodnějšího healera do desítky
Tady jsou armory
kód:
http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-blade/Razztazz/simple
Na shamana jsem rerolnul z priesta za doby ICC, kdy v guildě bylo dost priestů a žádný shaman
Baví mě healeři, protože v cata to už není jen o spamu jednoho tlačítka, a je třeba sledovat i manu

Zkušenosti:
začal jsem hrát na offi na konci roku 2008
předtím jsem příležitostně hrál na freečkách

Wotlk: naxx 10/25, OS 10/25
Uld: první boss pak se lidi rozhádali v gildě a já migroval na realm, kde se neraidovalo na BB jsem pak migroval na začátku ICC
ICC: 25 9/12HC; 10 12/12HC
Cata: 12/12 N
6/12 HC, 4/6 BwD, 2/4 BoT, 0/2 ToFW

Předchozí guildy:
Evolution Society: Guilda šlapala celkem dobře, snažili jsme se progressovat, ale pak se lidi začali hádat, hodně lidí poleavovalo -> rozpad

Not Found: Přišel jsem do guildy, která občas měla problém s lidmi (kvůli prázdninám), lidi si mysleli, že po prázdninách to v pohodě, ale nakonec lidi začli slakovat, hodně lidí poleavovalo, nakonec se taky rozpadla