Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Assassination rogue X-realm

Goto down 
3 posters
AutorSpráva
Necrolus
Anonymný




Assassination rogue X-realm Empty
OdoslaťPredmet: Assassination rogue X-realm   Assassination rogue X-realm Icon_minitimeSt jún 29, 2011 4:17 pm

Zdravím všetkých čitatelov tejto prihlášky, predovšetkým členov guildy


1 ) meno postavy, class, level + odkaz na armory
Moje meno je Necrolus, samozrejme in-game...v real life sa volám Pavol, mám 18 rokov, bývam v Bratislave a študujem na gymnáziu (nadchádzajúci ročník je 4 teda maturitný)

Ako som spomínal vyžšie, meno postavy je Necrolus-lvl 85 assassination rogue.
Odkaz na armory viď. nižšie:

kód:
http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-blade/Necrolus/simple

Chápem že equip nieje žiadny prevrat kedže odpovedá 6/13 hc na aktuálnom contente.


2 ) PvE vs PvP čo ty na to?
Som predovšetkým PvE oriented hráč a pokial nieje čo raidovať tak hra pre mňa začína strácať zmysel.
Preto si vždy rád zájdem nejaký old content či už na achievementy alebo niekomu s niečím helpnut.
Osobne som toho názoru, že WoW by sa bez kvalitného contentu určite nedostalo do štádia v akom ho poznáme dnes.

PvP je premňa niečo ako relax medzi raidami.Lákajú ma na ňom hlavne achievementy a samozrejme nejaké to zabíjanie opozitnej frakcie pri nudných chvílach keď nieje čo robiť.Je možné že by som sa dal nahovoriť a viac sa focusoval na tento štýl hry, ale zatial som nad tím nejako vyžšie neuvažoval.
Taktiež chápem že úroveň battlegroup či už na Burning Blade alebo Drak'thul realme určite nedosahuje úroveň Cyclone a pod.


3 ) Prečo chceš práve k nám? Odkliaľ si sa dozvedel o Deep Thunder?
Popravde som o Deep Thunder ako guilde uvažoval ešte za WotLK +- presne pred rokom (príchod leta)