Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Holy Paladin - 85

Goto down 
4 posters
AutorSpráva
lekicek
Anonymný




Holy Paladin - 85 Empty
OdoslaťPredmet: Holy Paladin - 85   Holy Paladin - 85 Icon_minitimeSo júl 02, 2011 2:36 pm

Zdravím guildu Deep Thunder, jmenuji se Michael Heinz, je mi 17 let a studuji na víceletém gymnáziu. Jelikož nevím co bych sem měl vypisovat, budu se držet Vaší osnovy.

1 ) meno postavy, class, level + odkaz na armory (Odkaz postujte do code )
Lekicko, Holy paladin, 85lvl +
kód:
http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Lekicko/advanced
.

2 ) PVE vs PVP čo ty na to?
PvP mě baví určitě víc, a to hlavně díky tomu, že každý hraje trochu jinak, oproti tomu bossové dělají pořád dokola to samý a to je mnohdy na zblbnutí. Nic méně od 4,2 blizzardi pvp spláchli do záchodu tak to budu hrát jenom rekreačně.

3 ) Prečo chceš práve k nám? Odkliaľ si sa dozvedel o Deep Thunder?
Jste guilda na úrovni, slýchám na Vás chválu a to hlavně od "Cumleje", "Pepixe", a od lidí, kteří jsou s Vámi v kontaktu. Navíc wowprogress mluví sám za sebe a já bych se chtěl zase po dlouhé době aktivně zapojit do progressu, který bude za něco stát.

4) Ak si bol v nejakej inej guilde, prečo si sa rozhodol odísť?
Od konce WoTLKu jsem byl v guildě Spratci. Bohužel po vyprogressování 12/12 se lidem nechtělo chodit na raidy a progressovat HC a guilda se začala pomalu rozpadat. Momentálně jsem v guildě já a alti lidí co odešli. Takže jak jsem psal výše, chci zase začít progressovat a toho bych se v rozpadlé guildě nejspíš nedočkal.

5 ) Robí ti problém komunikácia cez TeamSpeak 3?
Poslouchat umím, mluvit taky. Neměl by být problém.

6 ) Raidovacie skúsenosti:

- Čo si prešiel za raid instancie, na akých killoch si bol?