Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Holy/Retribution

Goto down 
5 posters
AutorSpráva
sark
Anonymný




Holy/Retribution Empty
OdoslaťPredmet: Holy/Retribution   Holy/Retribution Icon_minitimeŠt júl 07, 2011 4:35 pm

Zdravim všetkých členov DT,

Volám sa Šimon mam 19 rokov som študent posledneho ročnika na SoŠt , medzi moje iné zaluby ako wow je DPO a futbal a brušne aktivity(slovenksá hádzana) ;

Postava: Paladin
nick : Sarkis
spec: Holy
offspec: Retribution

kód:
http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/sarkis/simple


pokial budete vidiet retri eq tak sorry Smile mam pozbierane do všetkého


Profesie: JW 515
BC 525

Skúsenosti s raidovanim: Začinal som na wotlku takze z predošleho nič moc.
wotlk
--> Nax 10/25
--> Malygos 10/25
--> Sartarion +3 10/25
--> Ulduar 10/25
-->Togc 10/25
--> ICC 25 (12/12 HC)
--> Halion 25

Cataclysm

--> BoT N 4/4
HC 1/4
--> BWD N 6/6
HC 4/6
--> ToFW N 2/2
HC sme bohuzial nechodili Sad
--> FL N 3/7 (progres Alysrazora)

WoL: Tie moc na holy nemam pretože som bol ako retri v guilde mali dost healerov tak som sa respecol , viem že to bude asi - ale nič s tym nemozem spravit teraz.
Všetky Cata raidy odprogressovane ako holy.