Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Elemental Shaman (Prijatý)

Goto down 
+2
Juday
wozzy
6 posters
AutorSpráva
Arrowaya
Anonymný




Elemental Shaman (Prijatý) Empty
OdoslaťPredmet: Elemental Shaman (Prijatý)   Elemental Shaman (Prijatý) Icon_minitimeŠt júl 09, 2009 10:25 pm

Zdravím Deep Thunder,

na základě toho, že přijímáte elemental shamana jsem se rozhodl to zkusit:

Takže začnu :

REAL LIFE INFORMATION :

Jmenuji se Tomáš Kroupa, je mi 17 let, bydlím v Mladé Boleslavi, kde také studuji Ekonomické Lyceum.
Mezi mé záliby patří přátelé, wow, kneipentouren a basketball.
Jsem pohodový člověk, klidný a celkem hned se spřátelím.

IN-GAME INFORMATION :


WoW hraji prakticky od začátku, jako skoro každý jsem začínal na free serveru, ale to mi nestačilo tak jsem začal hrát na Drak'Thulu.

nickname: Arrowaya

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&n=Arrowaya

class: Shaman

spec: Elemental

link na char:


raidtime: váš raid time mi vyhovuje, jsem i pro prodloužení raidu

zkušenosti: TBC content kromě SWP, WOTLK content vše, Ulduar 10/14 ovšem, ale taktiky znám všecky

attendance: jelikož jsem všechny problémy vyřešil, nemoci jsem si vybral na rok do předu tak by neměl být problém být na prakticky každém raidu samozřejmě připravený

account:
account je jen můj

connection, fps: stabilních 40 fps, připojení bez problémové

WWS:
TDI má poslední WWS z doby, kdy jsem tam nebyl, takže nemohu poskytnout jinak jsem v dá se říct pokaždé v první 7 top dps - 4k - 4.5k opravdu teď nevím

Guilda ve které nyní jsem : The Death Itself je plná pohodových lidí jenže máme veliké problémy složit raid. Progress je prakticky nulový a to mě nebaví, chtěl bych se dostat někam výš - pro jednou být v high-end raiding guildě, kdy je to aktuální.