Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 synith - shadow priest (Neprijatý)

Goto down 
2 posters
AutorSpráva
synith
Anonymný




synith - shadow priest (Neprijatý) Empty
OdoslaťPredmet: synith - shadow priest (Neprijatý)   synith - shadow priest (Neprijatý) Icon_minitimeSt júl 28, 2010 6:18 pm

Zdravím,
Je mi 19 let a jsem student VŠ. Moje postava je Synith,troll Shadow priest.
kód:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&cn=Synith


PvP jsem nikdy pořádně nehrál, věnuji se čistě PvE

Vaši guildu jsem našel přes wowprogress recruitment. Zaujala mě protože hledáte SP a vypadá to že máte slušný progress.

Wow hraju od vydání TBC, kdy jsem hrával za resto shamana od progressu Gruula až po progress KJ. V té době jsem hrál více než aktivně, takže jsem byl snad u všech first killů kromě prvnich bossů v BT a Hyjalu. Po vydání WotLK jsem rerollnul na shadow priesta, se kterým jsem prošel Naxx, Ulduar s většinou HM, ToGC až po progress Anuba. Za tu dobu jsem prošel tři guildy. V tbc jsem hrál za bohemii(DT), po rozpadu někdy v době progressu BT jsem šel k No Way(DT později BB), kde jsem hrál do rozpadu guildy při progressu ToGC. Od rozpadu no way jsem nějakou dobu nehrál, poté jsem transfernul na DT a hrál chvilku(asi týden) za Conspiracy. Před killem anuba HC jsem přestal hrát z časových a guildovních důvodů. Občas jsem chodil pugy ICC, jinak jsem nehrál až do teď.

Acc je moje, postavy taky.
Talenty mám takle, že mě připadají vzhledem k equipu nejlepší. V případě větších aoe dmg do raidu respecuju na vylepšenou VE.

Internet mám 25Mbit/2Mbit přes kabelovku, takže co se týče odezvy a stability nemám problém. Na PC mám v raidu asi 50-70 FPS, na NTB asi 30-40.