Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Enquire - Frost DK

Goto down 
2 posters
AutorSpráva
Enquire
Anonymný




Enquire - Frost DK Empty
OdoslaťPredmet: Enquire - Frost DK   Enquire - Frost DK Icon_minitimeSt august 04, 2010 12:32 am

Zdravím Deep Thunder

Jmenuju se Petr letos me bude 23 a studuju na UHK financni matematiku.
Nejsem na oblashle slohovky a muj pravopis taky nestoji zanic takze to shrnu do bodu podle univerzalni prihlasky


1 ) meno postavy, class, level + odkaz na armory (Odkaz postujte do code )
Enquire
kód:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&cn=Enquire

Alt Stormwallker
kód:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&cn=Stormwallker
na mainovi nemam icc 25 achievy proto postuju i alta ktery raiduje s remedy alt runem

2 ) PVE vs PVP čo ty na to?
Vyhradne PVE pvp by me asi taky bavilo ale to by museli byt tak quatro talenty ne dual

3 ) Prečo chceš práve k nám? Odkliaľ si sa dozvedel o Deep Thunder?
kvalitni progres ale hlavne u vas skoncila nekolik mych pratel z TDI se kteryma jsem progresoval Ulduar 10HM samantta,skycaller.....

4) Ak si bol v nejakej inej guilde, prečo si sa rozhodol odísť?
TDI byl jsem v ni cely wotlk a nerozpadnout se byl bych tam porad i takhle jsem tam zustal nekolik mesicu potom co vseci odesli...no castecne i pro to ze na wow raidy nebyl cas/moznost hrani

5 ) děla ti problém komunikácia cez Ventrilo?
Ne pokud nezapomenu zapojit micrak pak se divim ze me vseci ignorujou

6 ) Raidovacie skúsenosti:
na Ofi jen Wotlk ten ale hraju od zacatku a prosel jsem s guildou vse co jsme davali naxx, OS, Malygos
Ulduar 10 HM mam hotove na 25man HM me chybi yogg
TOGC 10 insanita, 25man 4/5
ICC 10HM dole skusenosti z 25ky HM jen pres alta
Halion 25 jen normal