Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!
 
DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

 

 Xanthipp 85 lvl warr

Goto down 
4 posters
AutorSpráva
Xanthipp
Anonymný




Xanthipp 85 lvl warr Empty
OdoslaťPredmet: Xanthipp 85 lvl warr   Xanthipp 85 lvl warr Icon_minitimeSt december 22, 2010 7:39 pm

Zdravím guildu Deep Thunder

V této části bych jse rád představil, a napsal neco málo o tom, co dělám mimo WoW svět...
Jmenuji se Laďa Karásek a je mi 18 let, studuji Střední školu prumyslovou v Uherském Hradišti, ve 4. ročníku(maturitní) na oboru elektrotechniky, dále bych rád pokračoval na VuT Brno(FEKT)..Díky nové státní maturite si mužu nerušene oddávat hraní WoW, její základní obtížnost nebude vyžadovat žádných zvláštním příprav, čím budu využitelný i kveten v prubehu maturování... Věnuji se horolezectví, cyklistice, plavání a snowbordingu a kitingu, velkou část meho volneho času věnuji své přítelkyni, ale je to čas mimo RT... Rád poslouchám metal v čele se skupinou Metallica, Sabaton, Slipknot a mnoho dalších..