Možno je to pre niektorých ľudí nová vec, niektorí už o nej vedia. Predstavte si Hotky vo veľkom ovplyvňuje haste. Už od nejedného priesta, ktorému radím s healovaním, gearovaním a talentami som sa stretol s vetou "nestačí mať haste cap12,5% ?". Neviem odkiaľ sa dostali k takému nezmyslu, haste cap bol a stále je 50%! Haste cap je úroveň hastu keď dosiahne global cooldown úroveň 1 sekundy a pod 1 sekundu sa už nemôže dosťať. (Výnimkou sú talenty ako Rapid Renewal či glyphy ako Glyph of Holy Nova).
Tých 12,5% čo mi priesti stále hovoria je minimum hastu, pri ktorom Renew, netická 4 krát (každé 3 sekundy po dobu 12 sekúnd) ale 5 krát (každých 2,4 sekundy po dobu 12 sekúnd).
Áno presne to robí v Cataclysme haste s hotkami a nie len u priesta. Podobné to je aj u Druida či Shamana. Dole uvádzam pri akej úrovni hastu dosiahne abilita další tick naviac oproti predošlej úrovni hastu, samozrejme pri rovnakej dľžke trvania.
Renew 12.5%, 37.5%, 62.5%, 87.5%
Rejuvenation 12.5%, 37.5%, 62.5%, 87.5%
Regrowth (HoT) 16.666%, 50%, 83.333%
Lifebloom 5%, 15%, 25%, 35%, 45%, 55%, 65%, 75%, 85%, 95%
Wild Growth 7.15%, 21.43%, 35.715%, 50%, 64.285%, 78.57%, 92.855%
Riptide 10%, 30%, 50%, 70%, 90%