Zdravím Deep Thunder,
moje jméno je Tomáš, jsem z Benátek n/Jiz poblíž Mladé Boleslavi, je mi 18 let a studuji Ekonomické lyceum. Koukám na vzorovou přihlášku, tak to vezmu po bodech.
1) Jméno mojí postavy je Paragon (destruction warlock), rád bych sem hodil link alespoň do kódu, ale armory zase a opět nešlape
.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&n=Paragon2) PVE vs. PVP ... no tak abych řekl pravdu tak s warlockem nemam v PVP odehrané vůbec nic, nikdy sem PVP nějak moc neřešil, protože mě to zaprvé ani nebaví, zadruhé PVE je PVE a zabití nějakého alíka mě tolik neuspokojuje
. Prostě u mě 100% vede PVE a myslim si, že asi nikdy nepřesedlám
.
3) Proč mě láká Deep Thunder (DT) ? Jelikož chodím do třídy s ele shamanem z DT (Arrowaya) a každý den jsem sním na TS, tak mi povídá "jo my teď progresujem Anuba na 25 heroicu, jo tak DT dali algalona 25, jo prej by se nám hodil warlock" a už jsme u toho, to jsou věci kam bych se vživotě s guildou kde sem nepodíval což by me docela mrzelo, a navíc je potreba sbírat zkušenosti i jinde.
4) Tak doteď jsem v guilde Alts of Saurfang, jenže TOGC 25 ani nesložíme, protože to by bylo potřeba půl guildy vykickovat
a sežen jiný lidi ... Ulduar HMdes, TOGC 10 to se složí, ale Anuba sme stejně nedali jelikož se pokaždý něco stane, mě to nevadí něco progresovat, jak jsem napsal PVE mě baví a to je progress, ale musí bejt sakra nějakej pokrok vidět. Jinak co se lidí týče, plno fajn lidí, sem tam tě někdo štve, plno lidí kteří se snažej a dokažou se focusnout ale nadruhou stranu lidi kteří na to kašlou a jenom se vezou, protože ve 25 se to třeba ztratí.
5) Komunikace přes VT ani přes cokoliv jiného žádný problém.
6) K raidování - mám zabité TOGC 10 po Anuba jak už jsem psal + HM v Ulduaru 10, ale ne všechny. Bohužel nikdy jsem neměl guildu ani lidi na to složit pořádný 25 raid na to aby se šly HM v 25 nebo TOGC 25