zdravím vás,
Jmenuji se Tomáš je mi 22 let zatím studuji a bydlím cca. 40 km od Plzně
Začínal sem na DT v různých guildach a hledal sem převážně dobrý kolektiv který sem také v nějakých guildach našel. Kdy jsem progresoval Naxx a OS apod. Poté jsem si dal přestávku. Po prázdninách roku 09 sem se vrátil zpět k wow a začal progresovat s guildou TNT UD a prevazne TOC/TOGC. Nyní jsme se vydali na progres ICC kde jsme také sundali 9/12 a taktiky mám nastudované z celého ICC
Robí ti problém komunikácia cez Ventrilo: ne vůbec…
Ak si bol v nejakej inej guilde, prečo si sa rozhodol odísť?
Bohužel naše guilda nedávno skončila a tedy mi nezbývalo nic jiného než leave i když tam byl dobrý kolektiv a i solidní progres do té doby nez zacli lidi sládkovat :/
Podrobnosti o tvojej postave
80 lvl Bladx resto Druid Tauren ( vlastnoručně vyexpený) chvílemi si rád zahraji i PVP ale teď jedu pouze PVE nemám top gear ale snad to bude stačit.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&cn=BladxWow hraji asi 3-4 roky dříve sem hrál na jednom free serveru který poté zrušili a nezbylo mi nic jiného než se vydat na oficialní server protože se mi nechtěl hledat nový server. Před 3-4 jsem hrál ješte za alianci :/ a hrál jsem svého oblíbeného druida. Poté co jsem odešel na ofík přešel jsem od aliance k hordě kde jsem nemohl být bez svého druida , hraji také za DK a mage ale jen pro zábavu
jaký máš přístup k WoW
Můj počítač je průměrný, žádný extra dělo ani křáp, 25 mi jdou v pohodě a na internet jsem si zatím neztěžoval.
Čas na raidovanie. Náš raid time je 19:00 - 23:00 (Pri Progresse cca 4x do týždňa - Ne, Pon, Stre, Stvr). Ako si na tom? : no na tento raid sem byl zvyklí i z předchozí guildy takže NP
11. Napíš prečo by sme mali prijať do guildy,…
No mohl bych vm nabídnou téměř 100% účast na raidech snad i můj gear není k zahození a také bych mohl pomoct při progresu Sin LK a nasledne HM svým skillem
Myslím že by to mělo být vše případně další informace rád doplním