Zdravím
Deep Thunder.
Class: RogueName: Antrixx (určitě mě vetšina z vás už potkala nebo jste mnou bili premade či nějaký achiev run..)
Spec: Assasion (Donedávna jsem byl Combat, ale po patchi jsem se rozhodl že před datadiskem to chce změnu..)
Armory: - kód:
-
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&cn=Antrixx
Něco málo o mě:Jmenuji se Michele a je mi 18let. Bydlím v Praze a studuji hotelovou školu. Ve volném čase kromě WoW hraju Air-soft, jezdíl na In-linech a neodolám svojí motorce, alkoholu a samozdřejmě krásným slečnám...
A tedˇ k WoW:K WoW jsem se dostal bohužel až s příchodem TBC když jsem ho viděl u kamaráda. Do té doby jsem hrál CS a GTA. Když jsem to viděl a trošku mi to vysvětlil tak mě to uchvátilo natolik že jsem to hned bežel domů naistalovat. Začínal jsme jako každý druhý na Free serveru. Když kámoši pomalu začali přestupovat na ,,offík" tak jsem po chvíli vzdorování přešel taky. Poprvé Antrixx spatřil světlo světa 14/01/08. Když jsem doexpil 70ku tak jsem si dal pausu a znovu jsem se lognul až krátce před příchodem 2.4.3. Z toho vyplívá že jsem bohužel neměl tu možnost progresovat BC instance. S příchodem WotLK jsem začal expit a dal jsem se do guildy Golden Dragon Cult, kde jsem prošel celý Naxx 10 i 25, OS 10 i 25. S příchodem Ulduaru pár lidi leavnulo tak jsme skládali jen 10ky (7/14)