Deep Thunder
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deep Thunder

Deep Thunder will rise again! YEAH!!

DomovDomov  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

Antrixx-Assasion-Rogue

Goto down 
3 posters
AutorSpráva
Antrixx
Anonymný

Antrixx-Assasion-Rogue Empty
OdoslaťPredmet: Antrixx-Assasion-Rogue   Antrixx-Assasion-Rogue Icon_minitimeSo november 27, 2010 6:18 pm

Zdravím Deep Thunder.

Class: Rogue
Name: Antrixx (určitě mě vetšina z vás už potkala nebo jste mnou bili premade či nějaký achiev run..)
Spec: Assasion (Donedávna jsem byl Combat, ale po patchi jsem se rozhodl že před datadiskem to chce změnu..)
Armory:
kód:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&cn=Antrixx

Něco málo o mě:
Jmenuji se Michele a je mi 18let. Bydlím v Praze a studuji hotelovou školu. Ve volném čase kromě WoW hraju Air-soft, jezdíl na In-linech a neodolám svojí motorce, alkoholu a samozdřejmě krásným slečnám... Smile

A tedˇ k WoW:
K WoW jsem se dostal bohužel až s příchodem TBC když jsem ho viděl u kamaráda. Do té doby jsem hrál CS a GTA. Když jsem to viděl a trošku mi to vysvětlil tak mě to uchvátilo natolik že jsem to hned bežel domů naistalovat. Začínal jsme jako každý druhý na Free serveru. Když kámoši pomalu začali přestupovat na ,,offík" tak jsem po chvíli vzdorování přešel taky. Poprvé Antrixx spatřil světlo světa 14/01/08. Když jsem doexpil 70ku tak jsem si dal pausu a znovu jsem se lognul až krátce před příchodem 2.4.3. Z toho vyplívá že jsem bohužel neměl tu možnost progresovat BC instance. S příchodem WotLK jsem začal expit a dal jsem se do guildy Golden Dragon Cult, kde jsem prošel celý Naxx 10 i 25, OS 10 i 25. S příchodem Ulduaru pár lidi leavnulo tak jsme skládali jen 10ky (7/14)